Πέμπτη, 30 Οκτωβρίου 2014

Αυτός ο τύπος μόλις μετακόμισε ανακάλυψε μια μυστική καταπακτή.

Αυτός ο τύπος μόλις μετακόμισε στο καινούργιο του σπίτι.
Καθώς βοηθούσε τον πατέρα του να μετακινήσουν ένα γραφείο ανακάλυψαν μια μυστική καταπακτή για την οποία δεν τους είχαν αναφέρει τίποτα. Εγώ πάντως αν έβρισκα μια μυστική καταπακτή κάτω από το γραφείο μου θα είχα ξετρελαθεί. Μου αρέσει να εξερευνώ σε κρυμμένα μέρη στα οποία μπορεί να βρεις πράγματα που δεν έχει δει κανείς για πολλές δεκαετίες. Επειδή δεν έχω καμία καταπακτή κάτω από το γραφείο μου πάμε να δούμε εικόνες από αυτή την καταπακτή.
 Όλα ξεκίνησαν όταν βοηθούσε τον πατέρα του να μεταφέρουν ένα γραφείο…

 Αυτός ήταν ο χώρος που βρισκόταν το γραφείο….

Ανοίγοντας την πόρτα βλέπουμε σκάλες…
 Βρήκε πολλά σχέδια εκείνης της εποχής. Χρονολογούνται περίπου στην δεκαετία 50-60.

Κίνδυνος!!!Κίνδυνος!!!Υψηλή Τάση!!
Εφημερίδα του 1937 ... 
Μια λάμπα του 50...
Γρανάζια και μια λάμπα του 1950.
 Βρίσκοντας μια μυστική καταπακτή έχεις τον ενθουσιασμό που έχεις και όταν βρίσκεις ένα 50ευρω στον δρόμο. Μπορούμε να πούμε ότι είναι συναρπαστικό και τρομακτικό ταυτόχρονα.  Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να βρεις και το μυαλό μας κατασκευάζει τρομερές ιστορίες. 



Green Coffee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...