Σάββατο, 4 Οκτωβρίου 2014

ΑΠΙΘΑΝΟ!! ΔΕΙΤΕ τι σκέφτηκε για να κάνει πρόταση γάμου στην κοπέλα του!! (PHOTO)

Ο Matt Skeen είναι ένας 22χρονος , ο οποίος εργάζεται ως βοηθός μάνατζερ σε μία καφετέρια στην περιοχή Newcastle στην Μεγάλη Βρετανία και σκέφτηκε έναν πολύ πρωτότυπο και όμορφο τρόπο για να κάνει πρόταση γάμου στην κοπέλα του.

Ο νεαρός σκέφτηκε να γράψει αυτά που θέλει να πει στην κοπέλα του στην απόδειξη πληρωμής και όπως είπε ο ίδιος «είχα πολύ άγχος, αλλά ήξερα εδώ και πολύ καιρό πως είναι η μία και μοναδική και θέλω να την παντρευτώ».
Στην απόδειξη έγραφε « Sarah Louise Nicholson, είσαι ότι καλύτερο μου έχει συμβεί. Θέλω να σου ζητήσω να μου κάνεις την τιμή να γίνεις γυναίκα μου. Θέλεις να με παντρευτείς; ». Ο ίδιος παρακολουθούσε από τις κάμερες, την αντίδραση της κοπέλας του όταν διάβαζε την απόδειξη και αμέσως μετά πήγε και της έδωσε το δαχτυλίδι.
Η-πλέον- αρραβωνιαστικιά του Sarah δήλωσε: « είμαι τόσο χαρούμενη που επιτέλους μου έκανε πρόταση γάμου και τώρα θα σχεδιάσουμε το υπόλοιπο της ζωής μας μαζί».




Green Coffee
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...